Koniecpol /
śląskie
Przebudowa układu drogowego od ulicy Fredry do ulicy Krasińskiego w Koniecpolu
0
Głosów
Inwestor
Gmina Koniecpol
Wykonawca
RAFALIN Sp. z o.o. Blachownia
Projektant
PROFIL Inżynieria Lądowa Radomsko
Przebudowa układu drogowego o długości 1681 mb, obejmowała pięć połączonych ze sobą ulic: Fredry, Boya - Żeleńskiego, Gruszeckich, Krasińskiego i Norwida, w Koniecpolu, stanowiącego jedną całość komunikacyjną dla osiedla domów jednorodzinnych. Zakres prac obejmował:
1) Przebudowę nawierzchni jezdni z szutrowej na beton asfaltowy na łącznej długości 1681 mb, szerokość jezdni zmienna 5,0 – 6,0 m (łączna powierzchnia8 800 m2), o następującej konstrukcji:
2) Budowa zjazdów indywidulanych z kostki brukowej betonowej (kolor czerwony), gr. 8 cm (powierzchnia ok. 1150 m2), na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 (gr. 4 cm), podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm (gr. 15 cm), i warstwie odsączającej z pospółki (gr. 10 cm). Zjazdy obramowane od strony jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cm na ławie betonowej z oporem z betonu, krawędzie boczne obramowane obrzeżem betonowym 30x8cm na ławie betonowej;
3) Budowę chodników z kostki brukowej betonowej (kolor szary), gr. 6 cm (powierzchnia ok. 5460 m2), na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 (gr. 4 cm), podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm (gr. 10 cm), i warstwie odsączającej z pospółki (gr. 10 cm). Chodniki obramowane od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu, krawędzie boczne obramowane obrzeżem betonowym 30x8cm na ławie betonowej.
4) Budowa ścieżki rowerowej na długości 320 mb i szerokości 2,5m (powierzchnia 800m2), obramowanej od strony jezdni opornikiem betonowym 12x25 cm, na ławie betonowej z oporem, krawędzie zewnętrzne obramowane obrzeżem betonowym 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z betonu.
5) Wykonanie odwodnienia drogi poprzez dobudowę wpustów ulicznych DN500 z rusztem żeliwny, o wytrzymałości klasy D400 i studzienkami z kręgów żelbetowych DN500 z osadnikiem 1,0m podłączonych przykanalikami z rur PVC 200 mm do istniejącej kanalizacji deszczowej;
6) Wykonanie wyniesionych skrzyżowań (10 cm ponad jezdnię), z kostki brukowej betonowej.
1) Przebudowę nawierzchni jezdni z szutrowej na beton asfaltowy na łącznej długości 1681 mb, szerokość jezdni zmienna 5,0 – 6,0 m (łączna powierzchnia8 800 m2), o następującej konstrukcji:
2) Budowa zjazdów indywidulanych z kostki brukowej betonowej (kolor czerwony), gr. 8 cm (powierzchnia ok. 1150 m2), na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 (gr. 4 cm), podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm (gr. 15 cm), i warstwie odsączającej z pospółki (gr. 10 cm). Zjazdy obramowane od strony jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cm na ławie betonowej z oporem z betonu, krawędzie boczne obramowane obrzeżem betonowym 30x8cm na ławie betonowej;
3) Budowę chodników z kostki brukowej betonowej (kolor szary), gr. 6 cm (powierzchnia ok. 5460 m2), na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 (gr. 4 cm), podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm (gr. 10 cm), i warstwie odsączającej z pospółki (gr. 10 cm). Chodniki obramowane od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu, krawędzie boczne obramowane obrzeżem betonowym 30x8cm na ławie betonowej.
4) Budowa ścieżki rowerowej na długości 320 mb i szerokości 2,5m (powierzchnia 800m2), obramowanej od strony jezdni opornikiem betonowym 12x25 cm, na ławie betonowej z oporem, krawędzie zewnętrzne obramowane obrzeżem betonowym 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z betonu.
5) Wykonanie odwodnienia drogi poprzez dobudowę wpustów ulicznych DN500 z rusztem żeliwny, o wytrzymałości klasy D400 i studzienkami z kręgów żelbetowych DN500 z osadnikiem 1,0m podłączonych przykanalikami z rur PVC 200 mm do istniejącej kanalizacji deszczowej;
6) Wykonanie wyniesionych skrzyżowań (10 cm ponad jezdnię), z kostki brukowej betonowej.
50.773064690444, 19.696646584198